Skip to main content

Markkinointi-
viestintä

Markkinointi-
viestintä

mitä pitäisi saada aikaan ja paljonko se saa maksaa?

Markkinointiviestintä koetaan aika kalliiksi ja kysymykset ovat aina isoja, kun puhutaan rahasta. Näin ei ole pakko olla. Vähälläkin voi saada enemmän.

Heti alkuun on hyvä käydä läpi lähtökohdat, tavoitteet ja budjetti. Näin täsmentyy miten voimme parhaiten olla avuksi sinun liiketoiminnallesi. Tämä keskustelu meidän kanssamme ei muuten maksa mitään.

Kartoituksen pohjalta voimme toimeksiannosta tehdä esityksen toimenpiteistä, niiden aikataulusta ja kustannusarvion. Tämäkään ei maksa juuri mitään ja kustannuksenkin tiedät etukäteen. Näiden perusteella voimme edetä suunnitteluun, tuotantoon ja viestisi jakeluun tarkoituksenmukaisissa välineissä, sovitun budjetin rajoissa.

Laajan verkostomme kautta löydämme projekteihisi niin kotimaista, kuin tarvittaessa ulkomaalaistakin osaamista. Kansainvälinen verkostomme kattaa läntisen Euroopan, josta kumppaneidemme kautta saamme tarvittaessa yhteydet muuallekin maailmaan.